۹ پاسخ

شیردوش ی چیز احتمالیه یعنی استفادش صدرصدی نیست عزیزدلم برای شروع بهترین کارو میکنی دستی میگیری بعد زایمان اگر نیازت شد برقیشو بگیر
اولی خیلی بهتره

خواهشن نگین برقی بخر دستی نه

دستی هیچ فایده نداره

دستی اذیت میشی عزیزم

دستی بدرد نمیخوره

فقط اولی
دوتای پایینی من دیدم دست مامانا تو بیمارستان اصلا مث بالایی کاربرد ندارن

هیچکدوم دستی فایده نداره

و این333

تصویر

این22

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان ویهان* مامان ویهان* ۷ ماهگی
مامان تیانا 😍 مامان تیانا 😍 ۱ ماهگی