شیردوش ی چیز احتمالیه یعنی استفادش صدرصدی نیست عزیزدلم برای شروع بهترین کارو میکنی دستی میگیری بعد زایمان اگر نیازت شد برقیشو بگیر
اولی خیلی بهتره
خواهشن نگین برقی بخر دستی نه
دستی هیچ فایده نداره
دستی اذیت میشی عزیزم
دستی بدرد نمیخوره
فقط اولی
دوتای پایینی من دیدم دست مامانا تو بیمارستان اصلا مث بالایی کاربرد ندارن
هیچکدوم دستی فایده نداره
و این333
این22
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.