مامانا واکسن ۶ماهگی سنگینه؟
واکسن
شیردهی

۷ پاسخ

واسه کوچولوی من از قبلیا سخت تر بود براش

دخترم دیروز زد، اولاش خوب بود طرف عصر دردش زیاد شد شب ک خوابید نیم ساعت بعدش دیدم داغه دیگه یکم دستمال گذاشتم لباسشو کم کردم اروم شد

من از دیروز صبح زدم هنوز تب نکرده

معمولا سبک هست

برادختر من سبک بود

یکم آره دختر منم واسه اولین بار تب کرد۲شب بیدار موندم

آره واسه دختر من سنگین بود
البته قبلش یکم بینیش گرفته بود بخاطر همین حمام هم نبردمش روز قبلش
تا یک هفته تب داشت

سوال های مرتبط

مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی