سیب زمینی رو بزار بخار پز بشه بعد یکم از شیر خودت یا خشکش بریز رقیق بشه بده بخوره تمام
هرچی میدی باید ۳ روز بگذره تا چیزجدبد بدی
سیب زمینی سنگینه چون رفلاکس هم داره باید خیلی حواست باشه
واسه پوره سیب زمینی چون ممکنه بخواد بالا بیاره سیب زمینی هم سنگینه و چسبنده گیر میکنه تپ گلو
حتما خیلی رقیقش کن حواست هم باشه بهش بعدش
زود نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.