۳ پاسخ

سیب زمینی رو بزار بخار پز بشه بعد یکم از شیر خودت یا خشکش بریز رقیق بشه بده بخوره تمام

هرچی میدی باید ۳ روز بگذره تا چیز‌جدبد بدی

سیب زمینی سنگینه چون رفلاکس هم داره باید خیلی حواست باشه
واسه پوره سیب زمینی چون ممکنه بخواد بالا بیاره سیب زمینی هم سنگینه و چسبنده گیر میکنه تپ گلو

حتما خیلی رقیقش کن حواست هم باشه بهش بعدش

زود نیس؟

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری