۱۱ پاسخ

بی عاطفه رو ببین قشنگه

اصلا خوب نیست حیف وقتت بزاری برای این فیلم

مسخره بود

حقیقتا ارزش دیدن نداره و هیچ چیز خاصیم بهت اضافه نمیکنه وقتتو بذار برای یه سریال پر محتواتر 😶

اوه یهو رفتم به ۳ سال پیش
خوبه بد نیست ولی از اون قشنگ تر هم سریال زیاد اومده

من دوس داشتم. سرگرمی خوبیه

نه اصلا قشنگ نبود

من دوسش داشتم

اره قشنگ بود

خیلی چرت بود

اره خوبه

سوال های مرتبط