خیلییییی
دکتر من دیروز گفت هفته ای یک سیخ میتونی بخوری ولی من دوس ندارم الان بخورم.
هم بخاطر ویتامین آ
هم بخاطر الودگی های احتمالی دامی که ممکنه از جفت رد بشه
نخوری بهتره
به طور کلی میگن چون ویتامین آ زیادی دارن نباید خورد ولی مقدار کم و یه بار فکر نکنم مشکلی باشه ولی خب من ترجیحم اینه نخوریم
در حد هوس یکی دوتا تیکه بخور آره زیادش خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.