بچع ها جیگر ضرر داره

۵ پاسخ

خیلییییی

دکتر من دیروز گفت هفته ای یک سیخ میتونی بخوری ولی من دوس ندارم الان بخورم.

هم بخاطر ویتامین آ
هم بخاطر الودگی های احتمالی دامی که ممکنه از جفت رد بشه
نخوری بهتره

به طور کلی میگن چون ویتامین آ زیادی دارن نباید خورد ولی مقدار کم و یه بار فکر نکنم مشکلی باشه ولی خب من ترجیحم اینه نخوریم

در حد هوس یکی دوتا تیکه بخور آره زیادش خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 ۱ ماهگی
مامان نی نی گوگولی مامان نی نی گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد