۸ پاسخ

عه هم اسم پسر من

بله صدرصد

ببین اگه تنبلی تخمدان و یا مشکل زنانگی نباشه آره رژیم جوابه من چند نفرو دیدم ک جواب گرفتن

من دختر میخواستم وبا رژیم خداروشکر بچم دخترشد

نمیدونم ولی تو فامیلامون چند نفر بودن که جواب گرفتن اونا دو سه تا دختر داشتن پسرم میخواستن واسه همین بقول خودشون تحت نظر پزشک پسر دار شدن

۴۰ درصد تاثیر داره قطعی نیست روش قطعی فقط ای وی اف

خیلییی

پنجا پنجاس

سوال های مرتبط