ساعت ۳ نوبت سونو دارم برام دعا کنید لطفااا🙏🥲

۳ پاسخ

اگه ۶ هفته ای شاید زود باشه برای تشکیل قلب چون بعضیا لقاحشون دیر تر

ایشالا ک همه چی عالیه. صلوات فرستادم برات عزیزم ❤️

انشالا همه چی خوب باشه چند هفته ته

سوال های مرتبط

مامان فندوق نازم مامان فندوق نازم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وپنجم بارداری