فقط مواظب شوری زیتون باش
خوبه منم سر پسرم دوست داشتم زیتون بخورم از روشم دوغ
ن عالیه روزی ۳ یا ۴ تا بخور
من از زیتون اصلا خوشم نمیاد
نه برا یبوستم عالیه فقط شور نباشع ک فشارتو نبره بالا
ای جانم عادی عزیزم من از هفته ۱۲تا۱۷ویارداشتم هروعده غذایی یه پیاله زیتون میخوردم وسطاهوس میکردم خالی میخورم ای میچسبید😁😁😁😋😋
نه خیلی هم خوبه
اتفاقا زیتون خیلی خوبه فقط خوب بشور که نمکش کم بشه بخاطر فشار
منم عاشق زیتونم
منم میخورم اشکال نداره
نه عالیه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.