دخترا جدیدا خیلی زیتون دوس دارم و زیتونم میخورم برای بچم بد که نیست ؟

۱۱ پاسخ

فقط مواظب شوری زیتون باش

خوبه منم سر پسرم دوست داشتم زیتون بخورم از روشم دوغ

ن عالیه روزی ۳ یا ۴ تا بخور

من از زیتون اصلا خوشم نمیاد

نه برا یبوستم عالیه فقط شور نباشع ک فشارتو نبره بالا

ای جانم عادی عزیزم من از هفته ۱۲تا۱۷ویارداشتم هروعده غذایی یه پیاله زیتون می‌خوردم وسطاهوس میکردم خالی میخورم ای میچسبید😁😁😁😋😋

نه خیلی هم خوبه

اتفاقا زیتون خیلی خوبه فقط خوب بشور که نمکش کم بشه بخاطر فشار

منم عاشق زیتونم

منم میخورم اشکال نداره

نه عالیه گلم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری