۱ پاسخ

عزیزم مگه چی بهش میدی
اگه سوپ میدی بزار ۲ ساعت رو گاز بپزه تا معده راحت بتونه هظم کنه

اگه فرنی میدی با نصف لیوان آب بریز شلعه کم هم بزن تا آرد برنج با آب خوب یکدست بشه و هظمش سنگین نباشه

اگه هم حریره بادام میدی ۳ یا ۴ تا رنده کن بزار اول خوب بپزه بعدش با گوشتکوب یا دستگاه میکس کن

سوال های مرتبط