9 اسفند روز خوبی بود برام ولی نپرس به چه دلیلی 🥴
برج 8رفتیم مشهد ♥️
خاطره خوبمون همین بود 😍
لعنت ب سال ۴۰۴ سال گوهی برع ک دیگه برنگرده افتضاح ترین بوددددد
اهان 10 اسفند هم خوب بود بیشترین حقوق رو گرفتم تو این همه سال 🤣
کم کم داره یادم میاد
تو دی ماه خونه خریدم
تو اسفند هم خواهر زاده هام بعد هشت سال دیدم آبان ماه روز تولد دخترم خیلی روز خوبی بود
روز شش فروردین وسط مسافرت یهو دخترم برای اولین بار بهم گفت ماما ماما یعنی من دلم ضعف رفت و همونجا گریه کردم از شدت ذوق 😍 یادش بخیر بوشهر بودیم کنار دریا ❤️
404مگه روز خوشم داشت😭
راستش روز خوبش خرید خونمون بود🙃
ولی خاطرات بدش مرگ مادرشوهر و عموم بود ک آسیب ش زیادیه 😞
اصلا خاطره شیرینی نداشتم
خیلی گه بود روز خوش نداشتیم انگار😄😄
اصلا یادم نمیاد روزای خوبو...
دی ماه خونه خریدیم . یادم نیست کدوم روزش بود . چند روز قبل از جریانات دی بود . اصلا نتونستم خوشحالی کنم .
کلا خیلی سال سختی بود و کلی وام برداشتیم با همسرم . و زیر بار قرضیم .
دوازده فروردین روز تولد پسرم 😍🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.