رزوئلا گرفته عزیزم بعد تب میریزه بیرون نگران نباش خوب میشه
بخاطرتب هست به قول قدیمیاخداروشکرکه ریخته بیرون
رزولاعه...عب نداره خداروشکر دون زده.دگ تب نمیکنه
واس تبه بدنش ریخت بیرون خوب میشه تا چن روز دیگه
بخاطر تب اینجوری شده خودش خوب میشه نگران نباش. پسر من هر وقت تب میکرد بعدش بدنش اینجوری میریخت بیرون
اگه کل بدنش لک شده.ویروس رزئولا گرفته بوده.حداقل ۳روز تب میکنن بعد از پایان تب لک های قرمز زیر پوستی میریزن بعد از ۳یا۴روز هم لک هاخود به خود از بین میره.پسرمن ۴ماهش بود مبتلا شد
به خاطر تبه.بدنش بیرون ریخته .چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.