تجربه شخصی خودمو بخوام بگم بیحسی بهتره داخل ریکاوری ۲تا خانم هم زمان با من سزارین کرده بودن بیهوش شده بودن بلافاصله به هوش اومدن درد داشتن ولی من دردام کم کم شروع شد.حتما حتما پمپ درد بگیر خیلی کمک کننده است
بی حسی
نمیدونم من ذیشب بیحسی بودم
دردم کم دارم با مسکن و شیاف اروم میشم
شکم اول هستم
ی خانم شکم دوم بیهوشی بود اصلا درد نداشت هیچی
من بیهوشی رو ترجیح میدم چون فوبیا دارم
بی حسی خیلی خوب بود
بی حسی بنظرم خیلی بهتره تا بیهوشی. تو بیحسی کم کم درد رو میفهمی ولی بیهوشی یکدفعه با حجم زیادی از درد مواجه میشی
من بی حس کردن ولی دردمگرفت بیهوشم کردن
بیهوشی خیلی عالی بود
بی حسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.