خانومای ک سزارین کردید، بی حسی بهتر یا بیهوشی؟

۹ پاسخ

تجربه شخصی خودمو بخوام بگم بیحسی بهتره داخل ریکاوری ۲تا خانم هم زمان با من سزارین کرده بودن بیهوش شده بودن بلافاصله به هوش اومدن درد داشتن ولی من دردام کم کم شروع شد.حتما حتما پمپ درد بگیر خیلی کمک کننده است

بی حسی

نمیدونم من ذیشب بیحسی بودم
دردم کم دارم با مسکن و شیاف اروم میشم
شکم اول هستم
ی خانم شکم دوم بیهوشی بود اصلا درد نداشت هیچی

من بیهوشی رو ترجیح میدم چون فوبیا دارم

بی حسی خیلی خوب بود

بی حسی بنظرم خیلی بهتره تا بیهوشی. تو بیحسی کم کم درد رو میفهمی ولی بیهوشی یکدفعه با حجم زیادی از درد مواجه میشی

من بی حس کردن ولی دردم‌گرفت بیهوشم کردن

بیهوشی خیلی عالی بود

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی