۱۰ پاسخ

قطعا بیهوشی بیحسی خیلی عوارض داره بعدش گردن درد کمر درد

بی هوشی خیلی عوارض داره منسوخ شده
اونایی که میگن خوبه خبر ندارن چیه

بی حسی قطعا ... خطرات بیهوشی بیشتره وگرنه خب بیهوش میکردن

بی حسی

از کمر بیهوشی خیلی بده
بعدا همش کمر درد میاره
ب نظرم کامل بیهوشی بهتره

صد درصد بیهوشی انقدر همه بد بی هوشی رو میگن مخصوصا بیمارستان چون بیحسی برا خودشون راحت تره .بعد از بی حسی کمر درد تا آخر عمر،گردن درد،حین عمل زجر میکشی چرا چون کاملا حس میکنی برش خوردن و ووو شاید درد نکشی اما قطعا زجر میکشی من با بیهوشی بودم نه خودم چیزیم شد ن بچم خیلیم راضی بودم تازه کلیم ترسوندنم گفتم عب نداره مسئولیتش با خودم

بی حسی قطعا

من بيهوش بودم هيچ عوارضي خداروشكر نداشت هم برا خودم هم برا بچم

من بیهوشی بودم هیچ عوارضیم نداشت برام
برا بچمم هیچ عوارضی نداشت
عالی گذشت سزارینم

بیهوش نمیکنن که بی حسیه چون دارو بیهوشی برا بچه ضرر داره ، بعد درآوردن بچه مجبور بشن دارو بیهوشی میزنن

سوال های مرتبط

مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد