تب سنج من دمای معمولی بدن پسرم همیشه همین ۳۶/۵ تا ۳۶/۸ نشون میده، مگه این دمای طبیعی بدن نیست؟؟
ایناالکیه ازتب سنج جیوه ای ک توبیمارستاناس استفاده کن
برا ۳۷.۴ هم پاشویه لازم نبود عزیزم ، کلا ملاک عددی هست که میبینی لازم نیس اضافه کنی فقط وقتی به پزشکتون اطلاع میدین تاکید کنید درجه زیر بغل گذاشتین نه داخل دهان ( البته کلا الان همه زیر بغل در نظر میگرن حتی ما تو بیمارستان هم اضافه نمیکنیم )
نیمم ک اضاف کنی بازم تب حساب نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.