۴ پاسخ

تب سنج من دمای معمولی بدن پسرم همیشه همین ۳۶/۵ تا ۳۶/۸ نشون میده، مگه این دمای طبیعی بدن نیست؟؟

ایناالکیه ازتب سنج جیوه ای ک توبیمارستاناس استفاده کن

برا ۳۷.۴ هم پاشویه لازم نبود عزیزم ، کلا ملاک عددی هست که میبینی لازم نیس اضافه کنی فقط وقتی به پزشکتون اطلاع میدین تاکید کنید درجه زیر بغل گذاشتین نه داخل دهان ( البته کلا الان همه زیر بغل در نظر میگرن حتی ما تو بیمارستان هم اضافه نمیکنیم )

نیمم ک اضاف کنی بازم تب حساب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین هفته شانزدهم بارداری
مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی