مامانانی نی هاتون روچقدرتامی تایم نگه میدارید؟

۵ پاسخ

منم پسرم دودقیقه بیشترنمیمونه خسته میشه گریه میکنه بایدبرگردونمش

نگاش کن🤦🏻‍♀️😂

تصویر

من نهایت ۳تا ۴ دقیقه بیشتر از این خسته میشه

والا پسرمن نمی مونه.شاید چند دقیقه😟هر چقدر هم بازی می کنم سریع گریه می کنه که برگردونیمش

من دخترم تازه یاد گرفته خودش دمر میشه تا صاف میخوابونش روی زمین اونوی میشه وقتیم خسته بشه صداش درمیاد دوباره برش میگردونم

سوال های مرتبط

مامان جوجو.خدایاشکرت مامان جوجو.خدایاشکرت ۱۱ ماهگی
مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ ۸ ماهگی