صبحونه اش

تصویر
۵ پاسخ

نوش جان خصوصی خیلی خوبه به سلامتی زایمان کردی اون صبحونش برای همه عمربسه من عاشق سوپای بیمارستانم نمیدونم چرا پسرم وقتی کوچیک بود بیمارستان بستری بود سوپش خیلی خوشمزه بود نمیدونم ازاون یا چی هنوز مزش زیر زبونمه .

منم دوماه پیش بیمارستان خصوصی بودم همینجوری بود، ناهار و شام هم خییلی مفصل بود ولی منو همراهیم هیچی نمیخوردیم اینقدر بد دلیم همرو میدادم تخت کناریم 😁 از شهرستان اومده بود میدادم واسه شوهرش اینقدر دعام میکرد میگفت شوهرم پول غذا نمیده

از خرما و‌گردو‌ مشخصه خصوصی هستش

اینجا ب اندازع کف دست لواش ی پنیر خامه کوچیک و ی شیر کوچیک

چه صبحونه لاکچری😄از بیمارستان بعیده همچین صبحانه و ناهاری

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۶ سالگی