۷ پاسخ

تورو چطور سرکلاژ کردن

من 22هفته رفتم گفت سرکلاژ نمیکنم سن حاملگیت رفته بالا

طول سرویکست چند بود؟

ایراد نداره استراحت کن

چرا بعضی ها میگن ۲۰ هفته ب بالا نباید سرکلاژ کرد

منم مثل تو بودم چون از اونجا دوختن فکر میکنی سنگینی

ب دکتر گفتی؟

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث ۲ ماهگی