چرا احساس میکنم بچه توی پهلومه

۸ پاسخ

من پسرم بریچه همه جا میچرخه اما بیشتر پاش تو واژنه صبحا یجوری میکوبه ب واژنم میگم الانه ک پاش بزنه بیرون

من پسرم همش تو پهلوم بود شاید احساست درسته

اقا یچی میگم نخندی ها مال منم یا پهلومه یا تو واژنم حس میکنم حرکتشو گلاب ب روت الان سرویس بودم انقدری فشار روم بود فکر میکردم داره مدفوم میاد دیدم سکسه ک میکنه تو کونم حس میکنم😑ی مونه بود اونجا اعلام حضور کنه

منم حسش کردم تو پهلو

داره میچرخه جابازکن
انشالله به موقش بچه سرش میادپایین

مال منم توپهلویه راسته بیشتر ها ولی میچرخه

برا من تو مثانمه😂

خب حتما پوزیشین عرضی دوهفته دیگه برو سنو مشخص میشه.

سوال های مرتبط