۳ پاسخ

نبابا‌تفت نمیدم،لازم نیست اصلا
همرو باهم یا بخارپز میکنم یا آب‌پز
آخرم با روغن زیتون میکس میکنم

ن تفت واس چی همینجوری بریز میکس کن بعدش

تفت نمیدم اصلا

سوال های مرتبط