میشه توروخدا بگید سونو خوبه یا نه چرا نوشته فالو آپ؟

تصویر
۴ پاسخ

سونوگرافیت اوکیه عزیزم ،نگران نباش و استراحت کن ،با دکترت هماهنگ شو ،راستی بچه هامون تو یه روز به دنیا میان 😂😍

چون جفتت یکم پایینه برا همین نگران نباش برا منم ۲۰ بود استراحت کردم آنومالی شد ۴۵

جفتت پایینه گلم استراحت کن

عزیزم نگران نشو
گفته درمانت رو پیگیری کن
برا چک دوباره سونو شو

سوال های مرتبط

مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وششم بارداری