۳ پاسخ

نمی‌دونم اما دختر من هم تا ۴ماهگی جغجغه و اینا آویزون میکردم میترسیدانگار گریه می‌کرد اما الان خوشش میاد۴ماهش شد

دخترمنم تایم کمی میمونه
بیشتر دوس داره بغلش کنم😮‍💨

من اواخر ۲ ماهگی گذاشتمش خیلی خوشش میومد و بازی میکرد

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۱۳ ماهگی
مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۷ ماهگی