من از اول گذاشتم حالت خوابیده بزارش
از همون ماه اول
اگر کریر داره،بزارش تو کالسکه روش قرار میگیره، بچه راحتتره.
مال من دلیجانه قشنگ روش قرار میگیره کریر
از روز اول .دیگه زیرش باید چیزی پهن کنی
من از ۴۰ روزگی استفاده کردم چرا اذیت بشه راحت دراز میکشه دیگه
از بدو تولد دیگه من استفاده کردم خیلی راحت هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.