منم امروز رفتم ۱۲ بود البته صبح رفتم ساعت ۹
دکترم گفت شاید به دلیل مصرف آب کم تو صبح باشه گعت بازم اشکال نداره مصرف آب رو ببر بالا مایعات بیشتر استفاده کن
ربطی نداره نشتی آب و مایعات باید بیشتر بخوریم
ن عزیزم نگران نباش هر چی هفته بره بالا اب دور جنین کم میشه ،هفته تو ۱۱ بودم الانم ۱۱ هستم سعی کن از ۱۲ پایین نیاد مایعات بخور
مال من اب دورش ۲۵ بود تو ۲۵ هفته الان رفتم ۳۱ هفته و ۳ روز میگه ۱۰ ۱۱ سونوگرافی قبلیمنرفتم حس میکنم اشتباه میگه😐
حرکاتش کم نشده؟
نشتی داری باید بستری بشی
مال من ۱۴ بود
به دکترت بگو...فک نکنم غیرعادی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.