۷ پاسخ

رژیم گرفتم قند حذف کردم دو هفته **

باید زیر 92 باشه ناشتا

برای بارداری ۹۲ کمتر باید باشه
احتمالا قرص یا انسولین بدن برات

مصرف پروتئین روهم بالاببر که سریع جذب بشه برای وزن گیری نینی

اینکه اومده پایین خوبه دیگه فقط رعایت کن در حد انسولین نیستی با قند۹۷

موقع گلوکز قند داشتی؟

ميگن تا ٩٣نرماله بالاتر يعني قندت بالاس
حالا يه دكتر برو شايد اينطور نباشه

سوال های مرتبط