سلام خانما دوسه روزه پهلوم خیلی درد میکنه میتونم پماد پیروکسیکام بزنم؟

۲ پاسخ

والا منم دیسک دارم کلا درد کمر و باسن و پام شروع شده
دکترم گفت اصلا نه پماد نه دارو فقط ماساژ و فیزیوتراپی
ولی کمپرس گرم رو نمیدونم

عزیزم عادی نگران نباش مسکن داره جذب بدنت میشه استراحت کن خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری