مولتی ویتامین رو از کی شروع کردین؟ من فقط آ د میدم که🥲
ماشاالله عزیزم
وزن تولد و وزن ۳ ماهگی چقدره ؟
آره دقیقا از مولتی ویتامینشه
چون با طعم پرتقاله اصلا مناسب بچه های رفلاکسی نیست،مولتی ویتامینی بخر ک هیچ طعمی نداشته باشه
من دخترم با پدیا رفلاکسش شدید میشو
د. ویواکیدز خوبه.
من دادم داغون شدم بچه دو روز دادم وحشتناک بالا می آورد برای بچه های رفلاکسی اصلا خوب نیست
نولتی ویتامین میدی یا آد؟
من پدیا میدم ۴ ماهه مشکلی نداشته تاالان
چقد نازه ماشالله😍
من دخترم رفلاکس شدید نداش ولی وقتای ک کیدیزول بهش میدادم اصلا بالا نمیاورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.