سلام میگم برای آبریزش بینی چی خوبه؟

۳ پاسخ

کتوتیفین
سیتریزین
پلارژین

پلارژین

پلرژین
سیتریزین
دمنوش به
دمنوش پونه و اویشن
قطذه سدیم کلراید

سوال های مرتبط

مامان 🍂رَستا🍂 مامان 🍂رَستا🍂 ۱ سالگی