سر بارداری اولم ب شدت چایی میخوردم
دخترم پوستش مثل خودمونه .ن سفیدتر و ن سیاهتر
ب ژنتیکه بابا
مادرمن چایی زیاد میخورده سرهممون
دوتامون مثل خودش سفید
س تامون مثل بابامون گندمی
من اصلا اهل چای نبودم توحاملگی دوست دارم چایی بخورمولی هم میخورم اسید معدم میزنه بالا خیلی اذیتم میکنه چایی نمیخورم خوب میشه از مجبوری چایی خیلی ب دیر میخورم دیگ اونم یک لیوان ،سرشب ی لیوان خوردم معدم الان دهنم سرویس کرده 🤦
من شنیدم چایی زیاد بخوری بچه کچل میشه 😂😂😂
ربطی نداره من دوسه فلاکس میخورم سری دخترمم همینطور بودم🤣
من اصن چایی نمیخورم اونجوری بود دخترم الان باید سفید برفی میشد.پوستش کپ باباش گندمیه
هیچ ربطی نداره من بارداری قبلیم فقط نوشابه و پیاز دوست داشتم همه میگفتن اینا بچه رو زشت میکنه الان دخترم انقدر خوشگله هرجا میرم بهم میگن بچت به کی رفته که انقدر خوشگله
منمخیلی چایی میخورم😑
داری شوخی میکنی دیگه ؟!مگه میشه اصلا رنگ پوست کاملا ژنتیکه
من قبلانا زیاد چایی میخوردم الان فقط یدونه چای شیرین صبحونه میخورم همونه از وقتی که حامله شدم اصلا دلم چایی نمیخواد
ربطی نداره ک رنگ. پوست اینا ب ژنتیک ربط داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.