۳ پاسخ

اره گلم مال من ۱۰ هفته تشکیل شد

آره استرس نده به خدت تشکیل میشه

آره عزیزم منم ۶ هفته رفتم گفت فقط ساک تشکیل شده ۹ هفته رفتم قلب هم تشکیل شده بود نگران نباش

سوال های مرتبط