۵ پاسخ

باز شدن دهانه رحم حسی نیس
اگر حس میکنی واژنت گشاد شده طبیعیه اون تو بارداری
برو معاینه شو تا بفهمی دهانه رحمت در چ وضعیته

کم‌کم آماده شو برای زایمان
برو معاینه‌ات کنن
چون دو هفته دیگه نی‌نی باید بمونه توی رحم.

خودت نمیتونی بفهمی
فقط با معاینه معلوم میشه

استراحت مطلق کن

چطور میفهمی ؟

سوال های مرتبط