۱۰ پاسخ

دو سی سی استامینفون و خودت لثه ش ماساژ بده

من تازه یکی داره در میاد خدا بخیر بگذره که درد نداشته باشه فقط

تازشم سرما هم‌خورده بود

حالا فک کن بچه تو این شرایط همزمان هم دندون همزمان هم اسباب کشی دگ تا مرز روانی شدن رفتمو برگشتم🤣

بروفن بده راحت شه بچه حداقل خودتم اروم میشی اونم راحت میخوابه گناه داره

دختر منم داره دندون در میاره خیلی خسته میشه ولی نمیخوابه یعنی با زور با صدای سفید خوابوندمش توام امتحان کن

بخدا که منم دو روزه تو این شرایط هستم اصلا نمیذاره برم دستشویی

الهی بگردم چقدر خسته شدی💔 بهش پنج سی سی استامینوفن بده انشالله جفتتون بتونید خستگی در کنید

اخی الهی عزیزم دقیقا منم تو این شرایطم یک دقیقه هم دخترم ازم جدا نمیشه قشنگ حالت درک میکنم

منم همین شرایط تو بودم ولی خونه مامانم بودم باز کمکم کرد

براش شیاف بزار هر ۱۲ ساعت
استا بمال ب دندونش

سوال های مرتبط