سلام سونو من و ببینید من استرس گرفتم گفت مایع بچه کمه

تصویر
۱۰ پاسخ

تحت نظر باشی مشکلی نیست
استراحت نیاز داری

من سونوبودم ب چن تاخانوم‌باردارک مایع دورجنین کم بودگفتن یامایعات یااونیک شدیدتربودبهش گفتن بستری شوسرم تراپی
استرس نده ب خودت راه حل دارع عزیزم

مایعات بخورعزیزم اگ قندنداری هندونه خیلی خوبه اب فراوان‌بخورحداقل بالای۸لیوان
نگران نباش چون اگ کیسع اب بودقطعاتوسونوبهتون میگفتن
دورازجونت من کیسع ابم بودنشنیم نداشتم توسونوبهم گفتن استرسودورکن ازخودت

هندونه بخور

برو دکتر.مایعات زیاد بخور بعدش راه نرو‌.دکتر سرم درمانی شروع می‌کنه بخاطر ابش کم باشه

آب زیاد بخور بطری بزار کنارت تند تند بخور
استراحت کن درست میشه عزیزم
هیچی مثل آب نیست

برا چی سونو دادی عزیزم؟ علائمی داری میگی ک کیسع اب سوراخ شده باشع؟ ب دکترت این نشون بده شایدم کم ابه بدنت

نگران نباش مایعات زیاد بخور احتمالا بدنت کمبود آب داره

عیب نداره اب هندونه چایی کلا مایعات زیاد بخور

مایعات زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری