خوبه خب قطعا تا آخراش بالای سه کیلوعه
نمیدونم چرا انقدر درگیر وزنن همه
وقتی تو رنج حداقل و حداکثریه دیگه کم نیست.
اگر از حداقل وزن هم هفتههای خودش پایین باشه جای نگرانی داره تازه اونم خیلیا ژنتیکی ظریفن
خودت اذیت نکن خیلی سرخورد و خوراک و وزن گرفتن بچه
بالای ۳ کیلو بدنیا میاد
بقیشم وقتی بدنیا اومد وزن میگیره
خوبه وزنش
۲۰۰ گرم کم بوده چیزی نیس اونم ی ابگوشت بخوری وزن گرفته 😁
شاید این جدول به کارت بیاد باز هم به ژنتیک ربط داره
وزنش که نرماله ولی چیزایی که وزن میده رو بیشتر بخور ببین لیدی میل اگه قند نداری از دکترت بپرس و بخور
دکترا هرکی یه چیزی میگن خواهر زاده من ۳۰هفته ۲۳۰۰بود دکترا فکر میکردم خواهرم دیابت داره چندین بار ازمایشایی مختلف گرفتن بنظر من بچه وزرن سایزش ژنتیکیه
وزنش که خوبه
مغزیجات ،بستنی،دوغ،شیر،دلستر حتما بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.