مهد دختر من بازه . کلی براشون دعا میکنم که حداقل چند ساعت بچه را میتونم ببرم اونجا.
البته شهر ما در زمان جنگ هم نسبتا آروم بود
دخترم خیلی غرغرو شده و بهانه گیر ، آنقدر گریه میکنه سر هر چیزی که منم عصبی میشم و داد میزنم گاهی . دیگه دیوانم کرده
آنقدر دوست دارم بعدازظهر هم بتونم کلاسی چیزی بزارمش تا حداقل روانم کمتر به هم بریزه، ولی میگم خسته میشه بدتر میکنه، نمیدونم واقعا
ولی من تو این شرایط اصلا جرات نمیکنم پسرمو ببرم
خواستم پیش یک ثبت نامش کنم فعلا پشیمون شدم اگه شرایط همین باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.