۱۵ پاسخ

اگه میخوای از الان بگیری برو بقیه وسایلاش بگیر تب سنج ست بهداشتی شامپو و... از همه مهمتر مایبیبی کالسکه و کریر و.... لباس نگهدار آخر سر

یا چون کمد دیواری زیاد دارم تو اتاق خواب دیگه نمی‌خوام کمد اینا بگیرم که جا گیر هم باشه می‌خوام تخت بگیرم و بقیه وسایلا

من تصمیم دارم لباس کم بگیرم چون بچه رشدش ثابت نیست که دوست دارم چیزایی که نهایتش تا یکسال استفاده میشه بگیرم براش مثلا پوتین بچه برای چی و کجا لازمه تا بزرگ هم بشه از مد میوفته

سایز ۱بگیر من صفر گرفتم بردم پس دادم اونقد کوچیک بود که بیشتر برای عروسک ها خوب بود 🫤🤣

من سایز صفر یدونه ۱۳ تیکه گرفتم مارک نیلی
دو دست هم سایز یک گرفتم
دوتا دونه هم سرهمی این کل خرید لباس نینی هست

میری سیسمونی فروشی خودش اگه انصاف داشته باشه کمکت میکنه .هزینه اضافی نمیزاره رو دستت .بنظرمن یک ست جعبه ی ۲۰ تیکه بگیر اونا شماره ندارن

من سر پسرم چون یه کیلو به بالا بود یک اندازه اندازش بود الآنم یک گرفتم صفر برابچه های ریز مثلا دو کیلو خرده ای

واسه بیمارستان همون ۰ تا ۳ ماه بگیر گلم من دو دست پنج تیکه گرفتم

میگن سایز صفر برا بچه زیر ۳کیلو هست

سایزیک بگیر

لباس رو بزار ماه آخر چون طبق سونو اگه وزن بچه بالای سه کیلو بود دیگه هزینه برا سایز صفر الکیه به دردت نمی خوره

بستگی به وزن بچت داره
من ماه آخر پسرم ۴کیلو بود یک گرفتم

فک کنم تا هفته های اخر صبر کنی ببینی بچت وزنش چند میشه بهتره

اخه گف سایز صفر برا صفر تا ۲وماه و نیم الی ۳ ماه میشه

من صفر گرفتم
اما یه دو دستم ۱ گرفتم ک گفتم ببرم همرام براش

سوال های مرتبط

مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وچهارم بارداری