۵ پاسخ

بله عادیه ولی ترشح کامله خون باشه طبیعی نیست

من میخام معاینه بشم ینی به دکتر بگی انجام میده

عزیزم معاینه تحرکی دردش شدیده؟

ولی دکترم من هنوز معاینه نکرده بودین لگنت بدرد طبیعی نمیخوره بازم معاینه کرد کلا مطمئن شد آخرم سزارین شدم

عاره من تا روز زایمانم درد داشتم با ترشح خونی

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی