بچه ها معاینه تحریکی درد داره

۴ پاسخ

کسی که طبیعی میخواد زایمان کنه به فکره درده معاینه نباید باشه
چون هزاربرابر و بدتر درد داره

من که یکشنبه معاینه لگنی داشتم درد داشتم😑
جوری که به دکتر گفتم اصلا من رو دیگه معاینه نکنه گفتم بچه خودش بدون معاینه هم بدنیا میاد مگه قدیمیا دم به دقیقه معاینه میشدن😂
دکترم بنده خدا می‌گفت نمیشه که باید معاینه بشی ولی ترس و استرس من رو که دید گفت باشه حالا یه کاری میکنیم😅

موقع معاینه سعی کن شل بگیری نفس عمیق بکش سریع تموم میشه

متاسفانه بله🤧

سوال های مرتبط

مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان لنا خانم مامان لنا خانم ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مارال🎀 مامان مارال🎀 ۲ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی