کسی که طبیعی میخواد زایمان کنه به فکره درده معاینه نباید باشه
چون هزاربرابر و بدتر درد داره
من که یکشنبه معاینه لگنی داشتم درد داشتم😑
جوری که به دکتر گفتم اصلا من رو دیگه معاینه نکنه گفتم بچه خودش بدون معاینه هم بدنیا میاد مگه قدیمیا دم به دقیقه معاینه میشدن😂
دکترم بنده خدا میگفت نمیشه که باید معاینه بشی ولی ترس و استرس من رو که دید گفت باشه حالا یه کاری میکنیم😅
موقع معاینه سعی کن شل بگیری نفس عمیق بکش سریع تموم میشه
متاسفانه بله🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.