۷ پاسخ

خداروشکر همچیش نرماله

خداروشکر خوبه.
خدا برات حفظش کنه عزیزم
ب دکترت هم نشون بده

شکر خدااااا و بسلامتی همه موارد سالم و عدد ان تی ۱.۶۲ تو محدوده رنج نرماله 🤩👍🏻🙏🏻

عریزم خدا رو شکر نرمال و عالیه😍ایشالله به سلامتی🥰

خوبه الحمدلله

عالی 🌷 سلامت بغلش کنی

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط