۹ هفته و ۴ روز
بدون هیچ علائمی
عادیه دیگه؟!🥹🥲
از نگرانی و استرس دارم میمیرم

۱۰ پاسخ

عزیزم هنوز اول راهی من ۱۱ هفته بودم هیچ علائمی نداشتم هیچی تا حدی که باور نمی‌کردم حامله باشم همین که وارد ۱۲ هفته شدم کم کم حالت تهوع سردرد خستگی اومد سراغم اصلا نترس و لذت ببر فعلا تا روزای سخت نیومده 😂🫂

طبیعیه عزیزم همیشه قرار نیست حالا بد باشه علائم داشته باشی به خدا همین استرس از همه بدتره

اره گلم من بدون هیچ علایمی رسیدم به ۱۶هفته هرباراسترس میگرفتم ولی سنومیرفتم خیالم راحت میشد

منم از اول همینم

نه نگران نباش
خوش بحالت من پوستم داره کنده میشه آنقدر بالا میارم

تو بنده‌ی برگزیده‌ی خدایی. نگران نباش😬

منم علائم ندارم اصن

اره عادیه منم همینجور بودم بعد ۴ماهگی گفت بگیر ک اومد 🤣

خوشبحالت برو خوشحال باش من مردددددم زنده شدم سر ویار

از اول بارداری هیچ علائمی نداری؟

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی