عزیزم هنوز اول راهی من ۱۱ هفته بودم هیچ علائمی نداشتم هیچی تا حدی که باور نمیکردم حامله باشم همین که وارد ۱۲ هفته شدم کم کم حالت تهوع سردرد خستگی اومد سراغم اصلا نترس و لذت ببر فعلا تا روزای سخت نیومده 😂🫂
طبیعیه عزیزم همیشه قرار نیست حالا بد باشه علائم داشته باشی به خدا همین استرس از همه بدتره
اره گلم من بدون هیچ علایمی رسیدم به ۱۶هفته هرباراسترس میگرفتم ولی سنومیرفتم خیالم راحت میشد
منم از اول همینم
نه نگران نباش
خوش بحالت من پوستم داره کنده میشه آنقدر بالا میارم
تو بندهی برگزیدهی خدایی. نگران نباش😬
منم علائم ندارم اصن
اره عادیه منم همینجور بودم بعد ۴ماهگی گفت بگیر ک اومد 🤣
خوشبحالت برو خوشحال باش من مردددددم زنده شدم سر ویار
از اول بارداری هیچ علائمی نداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.