۳ پاسخ

من ۲۷ بهمن آخربن پریودیمه
گذاشتم هفته دیگه برم

خوبه
منم ۲۷ بهمن اخرین پریودم بود
هفته پیش ۱۸ ام رفتم سونو تشکیل قلب

برو عزیزم خوبه الان بری دیگه

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ویکم بارداری