کوچیکه. رو بار ها خریدم آگلونما. هر بار بعددوماه خراب شده متاسفانه ..حالا کاجع باز بهتره
عزیزم چند خریدی؟؟
من آگلونما برفی دارم حداقل یه سوم خاکش که خشک بشه بهش آب میدم
دیگه میشه هفته ای یه بار هر جمعه بهش آب میدم از اون کاج ندارم
اون کاره خیلی سخته نگهداری من داشتم قبلنا زود خشک شد...حتما بپرس از کسی که نگهداری میکنه
کاج مطبق
آگلونما برفی
هردو ناز نازو هستن
ب جابجایی حساسن
آبیاری هفته ای یا ده روز یکبار بستگی به رطوبت محیط داره
نور از پشت پنجره با مانع مث پرده بهشون بخوره
آگلونما جزیره میخواد
خاک زهکش بالا میخواد
آگلونما برفی مراقبت خاصی نداره
نور مستقیم هم نمیخاد
یکیش مطبق اسمشه
اون یکی هم دیفن باخیا
من آگلونما برفی دارم
مراقبت خاصی ندارع فقط آب زیاد بهش نده نور مستقیم نمیخواد
آب وقتی حداقل یک سوم خاک خشک شد بهش بده
من اون سفیده رو دارم خوب بزرگ شده پشت پنجره بالکنم گذاشتم.ولی مطبق مامانم توی راه پله هاش داره نباید نور میتقیم بخوره بهش..
کاج مطبق حساسه نگه داریش سخته،اگه گیاه مقاوم میخوای زاموفیلیا بگیر
آگلونما سفید برفی
دومی کاج مطبق از هر دوتاش دارم مراقبت نور غیر مستقیم هر وقت خشک شد خاکش آب بده
من دوتاشو داشتم زود خراب شدن 😢😢
مطبق*
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.