بچه ها سونوگرافی چطوره؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

چرا جنسیتشو ننوشته پس

عزیزم تهران می‌شینی ؟
اهل کجای

چرا هم زده ۱۲ هفته هم ۱۶هفته

این سونو رو چن هفتگی رفتی

بریچ بچت منم تا انومالی بریچ بود سنو سه ماهه دوم چرخیده بود

سوال های مرتبط

مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته نوزدهم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان عدنان کوچولو مامان عدنان کوچولو ۶ ماهگی
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سوین🥹🧿💕 مامان سوین🥹🧿💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری
مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری