دوستان چه ساعتی بهتره از کیت استفاده کرد ؟💥💥💥📣🤔

۲ پاسخ

12تا2ظهر میگن بهترین موقعه س البته 2ساعت قبل آب نخورده باشی

از ساعت ۱ظهر تا ۸ ش

سوال های مرتبط

مامان 💫 جوجه رنگی 💫 مامان 💫 جوجه رنگی 💫 هفته شانزدهم بارداری
مامان گندم خانم🩷 مامان گندم خانم🩷 هفته بیستم بارداری