خانما کیت تخمگذاری چه زمانی و چطو باید انجام بدم 🤔🤔🤔

۴ پاسخ

خطش ظاهر میشخ اگه دوره تخمک گذاری ت نزدیک باشه

کیت را تا خط تست داخل ادار بزار ده دقیقه صبر کن

۲۴ تا ۳۶ ساعت بعد باید اقدام کنید

باید از روز ۱۱ قاعدگی سر یه تایم استفاده کنی داخل کیت توضیحات داره

سوال های مرتبط

مامان آلوچه 🥹 مامان آلوچه 🥹 هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری