۵ پاسخ

من مای بی بی سایز یک میبندم پسرم ۴کیلو ۲۰۰هست

یه ده بیست روزی هست شماره ۲ می‌بندم بستگی به وزن بچه داره

شماره یک

بستگی به وزنش داره
من شماره دو مای بی‌بی یا ۳ مولفیکس میبندم

شماره یک

سوال های مرتبط

مامان یاشار 🥹 مامان یاشار 🥹 ۴ ماهگی