۶ پاسخ

مگه بچت چند کیلو عه .صفر برا زیر ۲۵۰۰ عه.بچه من ۲۶۰۰ بود صفر پاهاش و رد مینداخت

بچت چند کیلو بود؟ 3 کیلو به بالا 1 میخواد

صفر بگیر خب

منم یک گرفته بودم اولش رفتم صفر گرفتم ولی اون دیگه خیلی کوچیک بود پاهاش رد می‌افتاد همون یک رو بستم دوباره

منم یک میگیرم اره بزرگه یکم ولی خیلی نه

خوب صفربگیر. یک زوده

سوال های مرتبط