من شنیدم فلیپس خوبه
Philips
من فیلیپس خیلی خوبه راضیم ازش
من کوریزن بوش دارم خیلی خوبه از بالا و پایین المنت داره
من ROYAL KING دارم نزدیک ۱ساله راضیم ازش
فیلیپس دارم راضیم
فیلیپس ۹۲۷۰
گاسونیک ۷۵۷
نینجا هم ک از هردو اینا بهتر
من دسینی دارم خیلی راضیم
من فیلیپس دارم خیلی خوبه تاحالا همچیو باهاش امتحان کردم بجز کیک
من فیلیپس دارم خیلی راضیم
دوستمم چند ساله نینجا داره نشنیدم ناراضی باشه
منم میخوام بدونم
من Phillips دارم خیلی راضی ام
سوال منم هست ولی میگن بیشتر فیلیپس و گاسونیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.