۱۳ پاسخ

من شنیدم فلیپس خوبه

Philips

من فیلیپس خیلی خوبه راضیم ازش

من کوریزن بوش دارم خیلی خوبه از بالا و پایین المنت داره

من ROYAL KING دارم نزدیک ۱ساله راضیم ازش

فیلیپس دارم راضیم

فیلیپس ۹۲۷۰
گاسونیک ۷۵۷
نینجا هم ک از هردو اینا بهتر

من دسینی دارم خیلی راضیم

من فیلیپس دارم خیلی خوبه تاحالا همچیو باهاش امتحان کردم بجز کیک

من فیلیپس دارم خیلی راضیم
دوستمم چند ساله نینجا داره نشنیدم ناراضی باشه

منم میخوام بدونم

من Phillips دارم خیلی راضی ام

سوال منم هست ولی میگن بیشتر فیلیپس و گاسونیک

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی