اگه سرد باشه کاپشن وکلاه البته شبا روزاهم با بلوز شلوار
هودی تنش میکنم فعلا هوای بهار دزده زود مریض میکنه ولی چیزی سرش نمیکنم روزا فق اگ شب برم بیرون کلاه سرش میکنم
سویشرت،البته ما زنجانی هستیم اینجا سرده
سویشرت. زیاد نمیپوشونم زیرش تیشرت اگ سرد باشه استین بلند
تو خونه ام ک تیشرت شلوارک گرماییه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.