خانوماهم هفته من گاهی پهلوچپم تیرمیکشه باواژنم عادیه ایا

۱ پاسخ

اگه شاخ هم دراوردی عادیه
فقط درد بااستراحت باید خوب بشه همراه باخونریزی نباشه

سوال های مرتبط

مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان شمس مامان شمس روزهای ابتدایی تولد