اون قدیما بود اینطوری میگفتن
از نظر علمی بچه ۷ماهه هنوز کیسه های هوایی توی ریهش تشکیل نشده برای همین دنیا میومد میرفت دستگاه
بچه ۸ماه این کیسه های هوایی داره تشکیل میشه و وقتی دنیا بیاد این عمل نفس کشیدنه توی بدنش نصفه میمونه و برای همین بچهای ۸ماه میگفتنفوت میکنن یا نمیمونه
الانکه دیگه تا یه نفر مشکوک به زایمان زودرس باشه براش امپول ریه میزنن که اینطوری نشه
بچه۸ماهه بیشتر اذیت میشه تا به نفس کشیدن عادت کنه ولی زنده میمونن
منم اینو سوال کردم ولی دکترم گف اینا حرف قدیمه ک گفتن وگرنع بچه 8 ماهه ک کامل تره از 7ماهه چرا نمونه
نههههه قدیم چون دیدن خدا خواسته بچه ی۷ماهه زنده مونده اما همسایه بغلی ۸ماهه بوده و بچش برای یه مشکل دیگه فوت شده ربطش دادن به این خرافات که ۷ماهه میمونه۸ماهه نههههه
نه بچه از ماه ۷ میمونه ولی یه مدت میره داخل دستگاه
برادرشوهر من ۶ماهه بدنیا اومده مونده
نه دو قلو ها دوست همسرم ۸ماه و خوردی ب پای اومدن داخل دستگاه موندن الان مرخص شدن
اون واسه قدیم بوده که بیمارستان نبوده الان هرچی دیرتر بیاد بهتره
نه الکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.